Dog Sled Saga [x86] [Java] 

Цитировать
-Основная информация:-Год Выпуска: 2014
Жанр: Менеджер/Симулятор/Аркада
Разработчик: Dan FitzGerald и Lisa Bromiel
Сайт разработчика: http://www.dogsledsaga.com/
Архитектура: x86
Версия: 1.0
Лицензия: Проприетарная
Язык интерфейса: Английский
Таблэтка: Не требуется-Системные требования:-• Операционная система: GNU/Linux
• Процессор: 1 ГГц
• Оперативная память: 256 Мб
• Место на жестком диске: 200 Mb
• Видеокарта: 64 Мб
• Зависимости: Java 7-Описание:-довольно необычная игра, которую сложно отнести к какому-то конкретному жанру. Здесь присутствует и элементы менеджмента (выбор собаки-лидера, кормление четвероногих друзей, подборка корма и многое другое), и гонки. Вам придется следить за своими собаками и догадываться самим, что с ними происходит.
Идея игры такова - создать из своры разрозненных собак сплоченную гоночную команду. В игре предусмотрены различные соревнования, выигрывая их, Вы получаете определенные гонорары и увеличиваете свою славу. Открывайте дополнительные способности у своих питомцев, улучшайте их характеристики, следите за питание или покупайте новых собак.-Доп. информация:-Очень поразила графика (пиксельарт на высоте) и собачки... Просто завораживают-Порядок установки:-• Убедиться что установлена Java 7
• Распаковать
• Запустить DogSledSaga-Трейлер игры:
-

Changelog 18.08.2014

• Malamute breed. A bigger, fluffier husky-type dog
• New race mechanic:
• Line position drifting
_• Dogs will drift out of position over time
_• Click/tap and drag dogs to give them the command to adjust their position
_• Rates and range of magnitudes of drifts are static for now – will likely depend on exhaustion rate
• New Skill: Charge Up
• Dog portraits (visible in dog menu)
• Hit effect on head bops
• Many UI and menu changes
_• Title screen created
_• Main menu replaced
_• Overall menu color scheme and buttons replaced
_• New Journal menu (in progress)
• Dynamic texture atlas
_• Light pre-rendered before races – potential performance gains on mobile (let us know!)
_• No more worries about our single, ever growing sprite atlas
_• Opens door for smaller runtime atlas and mod support
• Known bug: Black screen after context loss (if your screen turns off in-game) on Android. Working on a fix!
_• Workaround – force quit and restart the app

Changelog 04.06.2014

• Several new breeds/colors
_• St. Bernard
_• Chocolate Lab
_• Yellow Lab
• New menu structure
_• Preliminary pre-race screen
_• Preliminary mentor screen
_• Revised dog menus
• Preliminary Mentor/Journal system
• Night sky
• Rapport between dogs
• New text formatting features
• Scene animations (treefarm only for now)
• Auto-assigned dog names sorted by gender
• New auto-assigned names added to the pool
• Revised overworked penalty rules
• Bundled Java runtime on all desktop platforms

Changelog 22.03.2014

• Heavily revised happiness stat rules
_• Happiness displayed as 5 word-based levels instead of 1-to-10 with decimals
_• No more gradual decline in happiness due to hunger/exhaustion
_• If a certain threshold of exhaustion is crossed during a race, there will be an "exhaustion" penalty
_• If a dog has raced many weeks without breaks, there will be an "overworked" penalty
• Tap prompt animation for jumps and tangles
• Revised tangle rules for less unexpected tangles
• Dogs flash on most state changes
• Removed stat popups at the end of the race
• Added "dog event" messages post race
• Added showfloor Demo mode
• Capped Competitive skill boost time in light of new Opponent AI
• Message animations
• Fixed variety in snowfall rate

Скриншоты

Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы можете скачивать файлы